Skip To Content
Garantii

Täielik garantii uuele Opelile

Sõiduautod

 

Opeli sõiduautodele kehtib 5-aastane garantii ilma läbisõidupiiranguta.

See koosneb kaheaastasest läbisõidupiiranguta tootja lepingulisest garantiist ning Auto-Bon lisagarantiist, mis hakkab kehtima pärast tootja lepingulise garantii lõppu.

Tarbesõidukid

 

Opeli tarbesõidukitele kehtib 2-aastane läbisõidupiiranguta tootja lepinguline garantii, millele on võimalik lisada Auto-Bon lisagarantii.

Elektriautode akugarantii

 

Elektri- ja hübriidsõidukitel on lisaks eelmainitud garantiidele 8-aastane / 160 000 km veoaku garantii (laetuse tase vähemalt 70%).

 

Tootmisvead

Garantii hüvitab:

Osade tootmisvead, välja arvatud kuluvad osad (näiteks piduriklotsid)

 

Garantiitoimingud:

Vigase osa tasuta remont või asendamine

Garantii alla kuuluva vea tõttu tekkinud sõiduki rikkest või pukseerimisest tingitud kulude hüvitamine

 

Aeg/läbisõit:

Auto-Bon Oy imporditud autodel 2 aastat läbisõidupiiranguta alates registreerimiskuupäevast

 

Värvipinna garantii

Garantii hüvitab:

Vead originaalsel värvi- või lakipinnal

 

Garantiitoimingud:

Kohtvärvimine või vigase koha ülevärvimine/-lakkimine

 

Aeg/läbisõit:

Auto-Bon Oy imporditud autodel 2 aastat läbisõidupiiranguta alates registreerimiskuupäevast

 

Korrosioonigarantii

Garantii hüvitab:

Läbivad korrosioonikahjustused: kere korrosioon seestpoolt väljapoole

 

Garantiitoimingud:

Vigaste osade remont või asendamine

 

Aeg/läbisõit:

12 aastat (sõiduautod)

5 aastat (tarbesõidukid)

 

Aeg/läbisõit:

Auto-Bon Oy imporditud sõiduautodel 2 aastat läbisõidupiiranguta alates registreerimiskuupäevast

 

Elektriautod

 

Garantiitoimingud: Elektri- ja hübriidsõidukitel on lisaks eelmainitud garantiidele 8-aastane / 160 000 km garantii sõiduakule (laetuse tase vähemalt 70%).

 

Kuidas garantii toimib?

Kus kohast leian täpsemat teavet garantii kohta?

Täpsemat teavet oma sõiduki garantii kohta leiad garantiitunnistuselt, mille saad kaasa Opeli auto ostmisel.

Kuidas garantii toimib?

Kui sinu Opeli sõidukil ilmneb pärast ostmist rike, võta ühendust Opeli volitatud teenindusega. Ainult Opeli volitatud teeninduskeskused saavad kindlaks teha, kas tegemist on garantii alla kuuluva veaga.

Mida teha, kui minu sõidukis ilmneb garantii ajal probleem?

Kui rike tekib sõidu ajal, võid ühendust võtta abiteenindusega Opel Assistance. Kindlustus hüvitab maanteeabi kulud kuni sõiduki transportimiseni lähimasse Opeli teeninduskeskusesse.
 
Opel Assistance kontaktnumber +372 697 9191

Täiendav garantii pärast sõiduki ostmist

Garantiiperioodi on võimalik pikendada sõidukitel mille vanus ei ole rohkem kui 2a ja läbisõit mitte rohkem kui 30 000 km. 
Kui soovid oma sõidukile täiendavat garantiid, võta ühendust Opeli edasimüüjaga.

Kas auto edasimüümisel garantii lõppeb?

Garantii läheb üle uuele omanikule algsetel tingimustel.

Kust saan vastuse oma garantiid puudutavatele küsimustele?

Kogu vajaliku teabe leiad garantiitunnistuselt, mille saad kaasa sõiduki ostmisel. Kui sul tekib siiski küsimusi, võta ühendust oma Opeli edasimüüjaga.