Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


SAKSA INSENERITÖÖ MEISTRITEOS.

Opel on Insignia GSi juures saavutanud inseneritöö täiuse, seega pakub iga sõit maksimaalset naudingut.

 

Kombineeritud kütusekulu 8,1-7,2 l/100 km; kombineeritud CO2 heitmed 212-190 g/km (vastavalt määrusele (EÜ) nr 715/2007). Energiaklass: C

 

GSi ületab ootusi:

 

  • Uued mootorid pakuvad meeliköitvalt dünaamilist sõiduelamust: 191 kW/260hj võimsusega 2.0L turbomootor1 või 154kW/210hj võimsusega 2.0L bi-turbo diiselmootor2.
  • 8-käiguline automaatkäigukast
  • Kohanduv 4x4 nelikvedu
  • FlexRide sportveermik ja BREMBO pidurid hoolitsevad dünaamika ja sõidumugavuse eest.

 

1Kütusekulu: linnas 11,2 l/100 km, maanteel 7,1 l/100 km, kombineeritud 8,6 l/100 km, kombineeritud CO2 heitmeid 197 g/km.

2Kütusekulu: linnas 8,9 l/100 km, maanteel 6,1 l/100 km, kombineeritud 7,3 l/100 km, kombineeritud CO2 heitmeid 192 g/km.

LOE LISA NÄITA VÄHEM

TÄIUSLIK DÜNAAMIKA.

GSi standardvarustuses olevale 8-käigulisele automaatkäigukastile  annavad teravust juurde roolil  olevad käiguvalitsad, mis on mõeldud hetkedeks, kui soovid sõidu täielikult enda kontrolli alla võtta.

KOHANDUV 4x4 NELIKVEDU KOOS VEOJÕUSUUNAMISEGA.

Naudi ideaalset tasakaalu sõidudünaamika ja juhitavuse vahel, mida pakub 4x4 nelikvedu ja aktiivne veojõusuunamine ning tunne end turvaliselt ka äärmuslikes teeoludes.

 

  • GSi nutikas Twinster nelikvedu pakub haardumist ka seal, kus teised hätta jäävad.
  • See uuenduslik süsteem, mille abil saab aktiivse veojõusuunamise abil kuni 60% veojõust suunata tagumistele ratastele, pakub väljapaistvat haardumist ning jaotab veojõudu ratastele eraldi vastavalt vajadusele.
  • Võimsuse vähendamise asemel suunab süsteem ratastele lisaveojõudu ning tagab kõige tõhusama haardumise ja täpsema reageerimise mistahes sõiduolukorras.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

FLEXRIDE®  PERFORMANCE VEERMIK.

FlexRide® Performance veermik: amortisaatorid kohanduvad sekundi murdosa jooksul ning rooli ja gaasipedaali tundlikkus seatakse vastavalt sõidurežiimile ("Standard", "Tour" ja "Sport").

 

Insignia GSi standardvarustuses olev FlexRide® veermik võimaldab juhil määrata, kuidas veermik reageerib. Valikus on kolm sõidurežiimi: Standard, Tour  ja Sport . Ainult GSi-le on saadaval ka seade Competition, kui aga vajutada kaks korda ESP nuppu, lülitub veojõukontroll välja, võimaldamaks veelgi julgemat sõidudünaamikat.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

VAJUTA PIDURIT.

Punaste sadulatega BREMBO pidurid  hoolitsevad kõige kõrgemal tasemel pidurdusjõu ja täpsuse eest.