Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


ALATI VALVEL.

Automaatne hädapidurdus koos jalakäijatuvastusega hoiatab juhti võimalike kokkupõrgete eest jalakäija või teise sõidukiga1. Kui juht ei reageeri, pidurdab sõiduk automaatselt.

 

1 Töötab automaatselt kiirusel alates 5 km/h kuni 85 km/h. Kiirusvahemikus 0 kuni 30 km/h on kokkupõrke vältimiseks rakendatav aeglustusjõud 0,9 g. Kiirusvahemikus 30 kuni 85 km/h vähendab süsteem kiirust korraga max 22 km/h. Pärast seda piiri peab juht sõidukiiruse edasiseks vähendamiseks ise pidurdama. Automaatse hädapidurdussüsteemi töökiiruse vahemik sõltub tuvastatud takistusest (liikuv takistus: alates 5 kuni 85 km/h; seisev takistus: alates 5 kuni 80 km/h; jalakäija: alates 5 kuni 60 km/h). Opeli juhiabisüsteemid on mõeldud juhi abistamiseks süsteemi võimekuse piires. Juhtimise eest vastutab juht.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

ALATI KINDLALT OMA SÕIDURAJAL.

Sõidurajahoidja teavitab juhti kõrvalekaldumisest hoiatusmärguandega ja korrigeerib õrnalt suunda. Nii saab ära hoida tõsiseid õnnetusi.

 

1 Töötab automaatselt kiirusel alates 5 km/h kuni 85 km/h. Kiirusvahemikus 0 kuni 30 km/h on kokkupõrke vältimiseks rakendatav aeglustusjõud 0,9 g. Kiirusvahemikus 30 kuni 85 km/h vähendab süsteem kiirust korraga max 22 km/h. Pärast seda piiri peab juht sõidukiiruse edasiseks vähendamiseks ise pidurdama. Automaatse hädapidurdussüsteemi töökiiruse vahemik sõltub tuvastatud takistusest (liikuv takistus: alates 5 kuni 85 km/h; seisev takistus: alates 5 kuni 80 km/h; jalakäija: alates 5 kuni 60 km/h). Opeli juhiabisüsteemid on mõeldud juhi abistamiseks süsteemi võimekuse piires. Juhtimise eest vastutab juht.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

HOIA TURVALIST PIKIVAHET.

Adaptiivne püsikiirusehoidja1 hoiab soovitud sõidukiirust vahemikus 30-160 km/h ja pidurdab või kiirendab, et säilitada eessõitva sõidukiga määratud pikivahe, mis tagab ohutu ja rahuliku sõidu.

 

1Lisavarustus

LIIKLUSMÄRGITUVASTUS.

Liiklusmärgituvastus loeb liiklusmärkide infot ning soovitab juhil kohandada sõidukiirust nõuetele vastavaks.

 

ESMAKLASSILINE OHUTUS.

Kuus turvapatja, sh juhi ja kaassõitja turvapadi, külgturvapadjad ja turvakardinad  pakuvad kõigile autosviibijaile alati tipptasemel turvalisust.

PÜSI ROOLI TAGA ERKSANA.

Juhi unisuse hoiatus1 analüüsib sõidustiili, et tuvastada märke, mis viitavad, et väsimus hakkab juhi üle võimust võtma. Hoiatuste seeria annab juhile märku, et tema sõiduvõtted viitavad väsimusele.

 

1 Pärast kahte sõidutundi kiirusel üle 65 km/h annab hoiatussignaal juhile märku. Samaaegselt arvutab süsteem sõidumustrite põhjal, nagu nt sõidureas püsimise võimekus, välja tähelepanu hajumise taseme. Kui tuvastatakse ohtlik juhtimismaneer, hoiatab järjest valjenev helisignaalide seeria juhti ja palub tal sekkuda. Tähelepanu hajumise taseme hoiatust vähendatakse pärast kümmet minutit ohutut juhtimist. Arvestamine peatub, kui sõiduki kiirus langeb alla 65 km/h.
LOE LISA NÄITA VÄHEM