Tehnoloogia
Jõudu jagub

Mokka-e südameks on võimas 50 kWh mahutavusega liitium-ioonaku. 216 suure energiatihedusega elementi koos tõhusa termoregulatsiooniga tagavad pika tööea ja pika sõiduulatuse, mida veelgi toetab täiustatud regeneratiivpidurdamine. 

 

Kui sa sõites jala gaasipedaalilt tõstad, hakkab regeneratiivpidurdamise süsteem pidurdama ja samal ajal kineetilist energiat „püüdma“, muutes selle energia täiendavaks sõiduulatuseks. Kõige tõhusama, B-režiimi korral saad sa oma argisõidud ära teha tavapidureid üldse kasutamata, vähendades niiviisi ka kulumist ja sellega seotud hoolduskulusid.

 
Elektriseeriv suutlikkus
Täiselektriline jõuallikas arendab silmapilkselt 260 Nm pöördemomenti. Kerged 136-hobujõulised püsimagnetitega sünkroonmootorid on ideaalselt tasakaalustatud ja häälestatud sundimatult hakkama saama nii kitsaste linnatänavate kui ka laiade maanteedega.  
Tugev ja tasane tüüp
Mokka-e on ehitatud nii, et olla sulle abiks kaasaegses kiiretempolises maailmas. Tema puhtas, ruumikas ja hea müraisolatsiooniga salongis saad sa igal teekonnal oma energiat taastada, võttes endale aega ja ruumi oma mõtete kuulamiseks või muusika tõeliseks tunnetamiseks.  
Sõida oma teed
Mokka-e kohandub sinu sõidustiiliga, pakkudes sõidurežiime Sport, Eco ja Normal, mis seadistavad selliseid auto süsteeme nagu pedaalide karakteristikud, roolivõimendi toimimine ja jahutus. Sport parandab sõidudünaamikat, Eco suurendab tõhusust ja Normal pakub tasakaalu nende vahel.  
Sõiduki andmeseire
Mokka-e tipptasemel andurid ja sõiduki andmeseiresüsteemid annavad sulle vaistliku ja ühe pilguga haaratava ülevaate sõiduoludest ja energiakulust, hoidmaks sind asjadega kursis ja tagamaks täielikku kontrolli olukorra üle.