Klassi parimad omadused
Elektriseeriv kogemus
Grandland elektrilise püstikhübriidi elektrienergia pärineb moodsast 13,2 kWh vedelikjahutusega liitium-ioonakust, mis asub reisijateruumi all. See kindlustab maksimaalselt avara reisijate- ja pakiruumi ning madala ja stabiilse raskuskeskme.  
Meeliülendav ja tõhus

1,6-liitrise otsepritse-bensiinimootoriga ja elektriga 13,2 kWh akust on uus Grandland elektriline pistikhübriid alati nii meeliülendav kui ka tõhus. 

 

Sõltuvalt Sinu eelistustest ajami osas võid valida 221 kW (300 hj) võimsuse ja 520 Nm pöördemomendi nelikveolistele mudelitele või 165 kW (225 hj) võimsuse ja 360 Nm pöördemomendi esiveolistele. 

 

Tavamootor lülitub tööle automaatselt, pakkumaks optimaalset tasakaalu tõhususe ja suutlikkuse vahel.

 
Võimas ja dünaamiline
Nii Grandland elektrilise püstikhübriidi esi- kui ka nelikveolised versioonid varustatakse 8-käigulise elektrifitseeritud jõuülekandega ja elektroonilise automaatkäigukastiga, mis saab ka dünaamilised käiguvahetuslabad sportlikuma sõidukogemuse ja mootori viivitamatu reaktsiooni tarvis. Jõud ei loe, kui puudub kontroll selle üle – just seepärast ongi Grandland elektrilise püstikhübriidi alatises töövalmiduses elektriline nelikvedu elektriajamiga tagasilla kaudu, tagamaks parimat võimalikku haarduvust kõigis tingimustes.  
Juhtimise vabadus

Tänu nelja sõidurežiimi olemasolule saab Grandland elektrilise pistikhübriidi nupuvajutusega panna sõitma just selliselt, nagu Sina soovid – võimaldades kasutada kõiki linnamaasturi võimeid koos elektriauto hüvedega.

 

  • Hybrid pakub parimat mõlemast maailmast madala kütusekulu ja maanteesõidusuutlikkuse vahel.
  • AWD lülitab sisse nii bensiini- kui ka elektrimootori, kindlustamaks paremat haarduvust ebatasasel pinnasel.
  • Sport laseb dünaamilisema sõidu nimel käiku nii bensiini- kui ka elektrimootori jõu.
  • Electric jätab tööle üksnes elektrimootori, sõit kulgeb siis CO2-vabalt ja täielikus vaikuses.
 
Pidurdusenergia taaskasutus

Kasutades uuenduslikku, äärmiselt tõhusat pidurisüsteemi i-Booster*, suudab Grandland elektriline pistikhübriid uuesti „kinni püüda“ sõiduks ja pidurdamiseks kasutatud energiat ning muundab selle täiendavaks elektriga sõiduulatuseks.  

 

i-Boosteril on kaks töörežiimi:

  • D-Drive lülitub tööle, kui juht võtab jala gaasipedaalilt, see tagab mõõduka taaskasutuse.
  • B-Mode on suurema taaskasutusmääraga nii pidurdamisel kui ka tavalisel aeglustusel. 

 

Kui aku on täielikult laetud või tuvastatakse vajadus järsemaks kiirenduseks, lülitub Grandland elektriline pistikhübriid automaatselt i-Boosterilt tavapiduritele.

* Maksimaalselt 10% täismahust pistikhübriidmudelil.

 
Sõiduki andmeseire
Uut Grandland elektrilist pistikhübriidi täiendab sõiduki andmeseire, mis juhini viiakse elegantselt lihtsa, kõigest liigsest vabastatud andmevoona Pure Panel-näidiku kaudu. See annab Sulle vaistliku ülevaate energiakulust, Sa püsid asjadega kursis ning saad hõlpsasti saavutada maksimaalse sõiduulatuse ja tõhususe.