Uuendused
Intelli-Lux LED-piksel-esilaternad

Tutvustame teedrajavaid Intelli-Lux LED-piksel-tulesid– järgmist evolutsiooniastet esilaternate tehnikas. Klassi parim süsteem parandab pimedas nähtavust pidevalt sisselülitatud kaugtuledega, mis väldivad vastutulijate pimestamist. Kumbki esilatern koosneb 84 segmendist, mida automaatselt ükshaaval välja lülitades kohandatakse valgusvihku liiklusoludega.   

 

1 Saadavus sõltub pakkumistest

 
Night Vision

Astu välja pimeduse ajastust – Opeli hämmastava öönägemissüsteemiga Night Vision1. Esiossa paigaldatud kaamera „näeb“ inimesi ja loomi kuni 100 meetri kauguselt, kasutades nende kehatemperatuuri ja ümbritseva keskkonna temperatuuri erinevust ning nende liikumissuunda, kuvades seda näidikupaneelil. Veelgi parema turvalisuse nimel töötab Night Vision koos automaathädapiduriga ja on kokkupõrkeohu korral võimeline autot iseseisvalt peatama.   

 

1 Saadavus sõltub pakkumistest. Opeli juhiabisüsteemid on mõeldud abistama juhti süsteemi võimaluste piires. Juht jääb endiselt juhtimistegevuse eest vastutavaks

 
Automaathädapidur

Süsteem1 hoiatab juhti eesseisva võimaliku ohuolukorra eest kuuldavate signaalidega. Kui teine auto või jalakäija satub liiga ligidale, siis süsteem aeglustab auto liikumist või isegi peatab selle täielikult.    

 

1 Automaathädapidur koos jalakäijatuvastusega töötab automaatselt kiirustel üle 5 km/h ja alla 140 km/h. Vahemikus 5 kuni 30 km/h pidurdatakse autot aeglustusega 0,9 g. Vahemikus 30 kuni 140 km/h vähendab süsteem kiirust kuni 50 km/h võrra. Seejärel peab juht ise pidurdama, et kiirus veelgi väheneks.  Jalakäijatuvastusega automaathädapiduri töökiiruste vahemik sõltub tuvastatud takistusest: liikuv takistus – 5 kuni 140 km/h, liikumatu takistus – 5 kuni 80 km/h, jalakäija – 5 kuni 60 km/h.  Opeli juhiabisüsteemid on mõeldud abistama juhti süsteemi võimaluste piires. Juht jääb endiselt juhtimistegevuse eest vastutavaks.

 
Täiustatud parkimisabi1

Opel Grandland elektriline pistikhübriid tuvastab Sinu eest vaba parkimiskoha ja roolib Sind seejärel sinna kohale. Sinu ülesanne on vaid kiirendada ja pidurdada. Eks ole ju nutikas liigutus?  

 

1 Saadavus sõltub pakkumistest. Opeli juhiabisüsteemid on mõeldud abistama juhti süsteemi võimaluste piires. Juht jääb endiselt juhtimistegevuse eest vastutavaks.

 
360-kraadise vaatega kaamera

Kui vaade on selge, saad kindlalt manööverdada ka kitsastes oludes. Opel Grandland elektriline pistikhübriid 360-kraadise vaatega kaamera1 tuvastab Sinu teele jäävaid objekte ning kuvab need mugavalt ja selgelt ekraanile, tehes parkimise ja tagurdamise imelihtsaks. 

 

Saadavus sõltub pakkumistest.

 
Sõidurajahoidik ja sõidurajalt kaldumise hoiatus
Naudi sõites suuremat turvatunnet ja informeeritust. Sõidurajahoidik (LKA)1,2 korrigeerib aktiivselt ohtlikele roolimisliigutustele, suunates sujuvalt2 sõiduki tagasi teejoonte vahele. Sõidurajalt kaldumise hoiatus (LDP)3 annab märku, kui oled tahtmatult sõidujoonte vahelt kõrvale kaldunud.  
Kiirtee abisüsteem
Highway Integration Assist on Grandland Hybridi eri süsteemide innovaatiline sünergia, kombineerides intelligentse kiirushoidiku, Stop-and-Go funktsiooni ning sõidurajale asetumise assisdendi. See töötab poolautomaatse süsteemina, aidates juhil kiirteel liiklusvoogu sulanduda, järgides üht konkreetset sõidurada või järgnedes eesolevale sõidukile. Nupuvajutusel aktiveerituna saab juht kontrolli kohe enda kätte tagasi pelgalt rooliratast liigutades.  
8-käiguline automaatkäigukast

Saad valida nelja sõidurežiimi vahel – elekter, hübriid, sport ja nelikvedu1.  Hübriidrežiim leiab automaatselt tõhusaima variandi, lülitudes väikestel kiirustel heitmevabaks kulgemiseks taibukalt elektrirežiimi. Elektrilise käiguvalitsaga automaatkäigukastil on järgmised töörežiimid: 

 

  • P – parkimine
  • N – neutraal
  • D – sõit
  • R – tagasikäik
  • I – intensiivne pidurdusenergia taaskasutus

 

1 Ainult mudelil Plug-in-Hybrid4 nelikveorežiimis.