Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


30% EREDAMAD TÄIS-LED ESITULED.

Täis-LED esituled on 30% eredamad kui tavalised halogeentuled ja tagavad parima valgustuse kõigis sõidutingimustes.

 

  • Kaugtulede abi tunneb automaatselt ära vastutulevad sõidukid ja lülitab kaugtuled ümber lähituledele – enam pole ohtu vastusõitjaid pimestada.
  • Kurvivalgustus tagab parema nähtavuse pööretel ja parkimisel. See aktiveerub automaatselt kindla pöördenurga ületamisel või suuna näitamisel, kui kiirus on väiksem kui 40 km/h. Öine sõit on ohutum ja pingevabam.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

180° TAHAVAATEKAAMERA.

Selge vaade tagurdamisel: 180° panoraam-tahavaatekaamera võimaldab näha isegi nurga taha, automaatne parkimisabi  aitab parkimiskohalt välja manööverdada rooli puutumata.

Tahavaatekaamera või 180° panoraamkaamera näidatav vaade aitab juhil kõike märgata, valida saab pealtvaate ja ka lähemale suumida. Nüüd on sõidu alustamine lihtsam ja ohutum, sest süsteem aitab märgata nii külgedelt lähenevaid kui ka taga ristsuunas liikujaid.. Suum lülitub automaatselt sisse, kui objektid on lähemal kui 70 cm. Parkimiskoha leidmine on nüüd stressivabam, sest selle töö võtab enda kanda automaatne parkimisabi. Samuti aitab parkimisabi parkimiskohalt välja manööverdada. 
LOE LISA NÄITA VÄHEM

JUHISED ALATI SILME EES.

Tuuleklaasinäidik kuvab olulise info sinu ette esiklaasile, et saaksid hoida oma pilgu ohutult teel.

 

Esiklaasile kuvatakse automaatselt järgmised kasulikud funktsioonid:

 

  • sõidukiirus
  • kiirust piiravate liiklusmärkide info
  • püsikiirusehoidja ja kiirusepiiraja info
  • otsasõiduhoiatuse ja navigatsioonisüsteemi teave.
LOE LISA NÄITA VÄHEM

NUTIKAS HÄDAPIDURDUS.

Tänu automaatse jalakäijatuvastusega hädapidurdussüsteemile1 muutub liiklus nii sinu kui ka teiste jaoks oluliselt ohutumaks.

 

Automaatne hädapidurdussüsteem1 tuvastab jalakäijad ja sõidukid, kes sul märkamata võisid jääda. Kiirusel 5 kuni 85 km/h mõõdab süsteem pidevalt vahekaugust teiste sõidukitega ja hoiatab, kui see liiga kiiresti vähenema hakkab, või kui see on liiga lühike. Juhul, kui juht ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt hädapidurdamise. Kiirustel alla 30 km/h pidurdab auto kuni peatumiseni.

 

1Lisavarustus. Töötab automaatselt kiirusel alates 5 km/h kuni 85 km/h. Kiirusvahemikus 5 kuni 30 km/h on kokkupõrke vältimiseks rakendatav aeglustusjõud 0,9 g. Kiirusel 30 kuni 85 km/h vähendab süsteem kiirust korraga max 22 km/h. Pärast seda piiri peab juht sõidukiiruse edasiseks vähendamiseks ise pidurdama. Automaatse hädapidurdussüsteemi töökiiruse vahemik sõltub tuvastatud takistusest (liikuv takistus: alates 5 kuni 85 km/h; seisev takistus: alates 5 kuni 80 km/h; jalakäija: alates 5 kuni 60 km/h). Opel juhiabisüsteemid on mõeldud juhi abistamiseks süsteemi võimekuse piires. Juhtimise eest vastutab juht. Eeldatav saadavus alatest 2017. aasta sügisest.

LOE LISA NÄITA VÄHEM