Opel ecoFLEX mudelid - ecoFLEX mootoritehnoloogiad

KÕRGTEHNOLOOGIA VÄIKESTE KASUTUSKULUDE SAAVUTAMISEKS.

Opel kasutab mootori tõhususe optimeerimiseks uusimaid tehnoloogiaid põlemisprotsessi täiustamiseks ja seesmiste kadude vähendamiseks hõõrdumise ja liigse kaalu tõttu.

Muutuv klapiajastus (VVT)

Õhuvoo ja põlemise parandamiseks võimaldab VVT sissepritse ja väljalaskeklapi ajastust töö käigus muuta. See kohandub pidevalt koormusega ja aitab nii parandada jõudlust kui ka vähendada kütusekulu.


Muutuva geomeetriaga sissepritse kollektor

Muutes klapiga juhitava sissepritsekanali pikkust suurendatakse õhuvoo kiirust madalamatel pööretel suurema jõumomendi saavutamiseks, suunates õhku läbi madalama kanali.


Suurematel pööretel avaneb lühem, suurema läbimõõduga kanal, et suurendada tippvõimsust. Opel kasutab seda tööpõhimõtet nii bensiini- kui ka diiselmootorites.


Muutuva geomeetriaga turbolaadur

Tüüpilise madalatel pööretel tekkiva turboviivituse vältimiseks on turbolaaduritel muutuva geomeetriaga turbiin. Optimaalse tõhususe saavutamiseks jälgivad elektroonilised andurid muutuvate labade asendit.


Ühisanuma sissepritsesüsteem

Ülikiired pihustid võimaldavad kuni 8 pihustust mootori tsüklis ühtlasema ja paremini juhitud põlemise tagamiseks. Tulemuseks on suurem sõidumugavus, vähem müra, väiksem kütusekulu ja vähem heitgaase.


Suletud ringis sisepõlemine

Diiselmootori surveanduritega süüteküünlad võimaldavad põlemiskambris oleva surve pidevat jälgimist, et sissepritseprotsessi peenhäälestada. Nii saab luua opptimaalse suletud ringis sisepõlemisprotsessi, mille tulemuseks on parem jõudlus ja kütusekulu ning vähem heitgaase ja müra.