Tagasi
  • KONTAKTID JA KKK

    Ei leidnud KKK jaotisest oma küsimustele vastust? Vajad abi või lisateavet? Sel juhul palume julgesti meiega ühendust võtta. Meie teenindustiim on ööpäevaringselt abivalmis.

     

    Helista meile

    8000044620 (Inglise keeles)

     

     

    Saada meile e-kiri

    onstar.europe@onstar.com (Inglise keeles)

Edasi

OPEL ONSTARI KKK

Korduma kippivad küsimused


Üldinfo

Millal OnStariga autod turule tulevad?

OnStar on kasutatav 2017. mudeliaasta autodega.

Mis autodele OnStari saadaval on?

OnStar on saadaval kõigile meie sõiduautodele alates Adamast kuni Insigniani.

Kust OnStari saab?

OnStar on kõrgematel varustustasemetel standardvarustuses ja teistel lisavarustuses. Konkreetset saadavust palume vaadata hinnakirjast. Uue Opel ostul selgitab müüja, kuidas teenuseid Internetis aktiveerida.

Kuidas OnStari aktiveerida ja kasutada?

Kui ostad OnStariga varustatud auto, pead OnStari registreerima ja aktiveerima. Opel saadab sulle e-kirja - aktiveerimise lõpuleviimiseks klõpsa lihtsalt selles olevat linki. Kui ostsid kasutatud OnStariga auto, vajuta lihtsalt teenindusnuppu, et rääkida OnStari nõustajaga ja lasta endale konto luua. Küsimuste korral vajuta teenindusnuppu ja räägi OnStari nõustajaga.

Kuidas ma enda OnStari kontole ligi pääsen?

Pärast konto loomist on sul juurdepääs oma OnStari kontole myOpeli kaudu.

Kas kõik teenused on saadaval kõikides autodes?

Osa teenuseid ei pruugi olla saadaval kõikides autodes, üksikasjalikku teavet vaata jaotisest "mudelierisused"

Kas olemasolevale autole saab OnStari paigaldada?

OnStar on saadaval üksnes Opeli uusimatele mudelitele ja seda saab tellida enamikule 2016. mudeliaasta autodele. Vanematele autodele ei saa OnStari paigaldada.

Kas OnStar on saadaval teistele automudelitele?

OnStar on ainulaadne teenus, mis on saadaval vaid Opeli autodele.

Kuidas tellimust lõpetada?

Loodame, et jääd OnStari tellijaks, kuid soovi korral saab teenused igal ajal lõpetada. Mine Internetis oma OnStari kontole ja lõpeta tellimus, või vajuta autos OnStari teenindusnuppu ja räägi nõustajaga, kes saab sind aidata.

Kas OnStar töötab, kui ma sõidan välismaale?

Jah, OnStari teenused on saadaval kogu Euroopas. Wi-Fi ühendus ei pruugi kõikides riikides saadaval olla. Teenuste ja andmerändluse saadavust riikide kaupa vaata jaotisest “Liitu Onstariga”.

Kas OnStari andmed edastatakse minu kindlustusandjale?

Ei, andmeid ei edastata kindlustusfirmadele. Me ei edasta sinu andmeid ühelegi kolmandale isikule, kui sa ise seda ei palu.

Mis keeltes OnStar saadaval on?

OnStar on saadaval 20 eri keeles: inglise, prantsuse, saksa, hispaania, itaalia, hollandi, poola, portugali, bulgaaria, tšehhi, taani, soome, kreeka, ungari, norra, rumeenia, vene, slovakkia, sloveenia ja rootsi.

Kuidas ma saan keeli valida

OnStar on seatud keelele, mille registreerimisel valisid. Keelt saab alati muuta, muutes auto teabe- ja meelelahutussüsteemi suhtluskeelt, millega koos muutub ka OnStari keel.

Kas OnStari saab tasuta proovida?

Jah, pakume kõigile uutele OnStariga autodele 12-kuulist prooviperioodi.

Kas teises riigis OnStari nõustajale helistamise eest tuleb maksta lisatasu?

Kui oled autos, ei tule OnStari süsteemi kaudu nõustajaga suhtlemise eest tasu maksta.

Millal mu 12-kuune prooviperiood algab?

12-kuune prooviperiood, nagu ka uue auto garantii, algab auto registreerimiskuupäevast.


Hinnad

Kas OnStari teenused on tasulised?

Kui ostad OnStariga auto, pead registreerima end OnStari teenuste kasutajaks, et käivitada oma 12-kuuline prooviperiood. Prooviperioodi lõppemisel muutuvad OnStari teenused tasuliseks. Täpsem info jaotisest "Pärast prooviperioodi".

Kas OnStari saab tasuta proovida?

Jah, pakume kõigile uutele OnStariga autodele 12-kuulist prooviperioodi OnStari teenustele.

Millal mu 12-kuune prooviperiood algab?

12-kuune prooviperiood, nagu ka uue auto garantii, algab auto registreerimiskuupäevast.

Kui palju OnStar esimesed 12 kuud maksab?

Aastapikkuse prooviperioodi lõppemisel maksab OnStari teenuste aastatellimus 99 eurot. Tegemist on esialgse umbkaudse hinnaga, mis võib muutuda.

Kui palju maksab autost OnStari helistamine?

Võid OnStariga ühendust võtta nii tihti kui soovid, kõnede eest lisatasu ei võeta.

Kas teises riigis OnStari nõustajale helistamise eest tuleb maksta lisatasu?

Kui oled autos, ei tule OnStari süsteemi kaudu nõustajaga suhtlemise eest tasu maksta.


Hädaabi

Mis juhtub, kui vajutan kogemata punast SOS-nuppu?

Vahel ikka juhtub, pole probleemi. Pärast nõustajaga ühenduse loomist kontrollime lihtsalt üle, kas saame veel kuidagi kasulikud olla.

Mis juhtub, kui satun õnnetusse kehva ühendusega või ilma igasuguse mobiililevita piirkonnas?

OnStari suurem katuseantenn tagab ka nõrga leviga piirkonnas tugevama signaali kui mobiiltelefon. Kui puudub mobiililevi täielikult, ei pruugi OnStari teenused olla kättesaadavad.

Kas ma saan OnStari kaudu kasutada enda autoabifirmat?

Pakume OnStari klientidele ligipääsu esmaklassilisele Opeli autoabiteenusele. Saame assistentidele edastada sõiduki andmed ja teatud juhtudel ka asukoha. Hetkel ei saa me seda teenust pakkuda teiste autoabifirmadega.

Kuidas toimib Opeli autoabiteenus?

OnStar võimaldab kasutada autoabiteenust.
Kui su autol on kehtiv ja probleemi iseloomule vastav Opeli autoabi poliis, saadetakse sinu asukohta professionaalne rikkeabimeeskond. Kui asud väljaspool Opeli autoabi teeninduspiirkonda, võib lisanduda tasu teenuse pakkujale.

Millistes hädaolukordades saab OnStar mind aidata?

OnStar saab aidata kõikvõimalike autos ja autoga tekkivate probleemide puhul. Kui satud avariisse, mõnd autosolijat tabab terviserike või näed teel õnnetust ja tahad sellest päästeametile teatada. Vajuta punast SOS-nuppu ja me aitame.

Kas OnStar töötab vaid hädaolukordades?

Ei, OnStaril on palju rohkem funktsioone kui hädaabi. OnStariga saad ühendust võtta autos oleva sinise teenindusnupu või nutitelefonirakendusega. Otsid selle uue restorani aadressi, tahad teada autos süttinud hoiatustule tähendust või unustasid auto lukku panna - me oleme valmis aitama ööpäevaringselt, 365 päeva aastas.

Kas OnStar töötab alati?

OnStari teenused kasutavad traadita sidet ja satelliitpositsioneerimist. OnStari suurem katuseantenn tagab mobiiltelefonist tugavama signaali, et OnStaril oleks sinu ja su autoga ühendus ka nõrga mobiilileviga piirkondades.



Mobiilirakendus

Mis seadmetega myOpel mobiilirakendus töötab?

myOpel rakendus töötab Androidi ja iOS-iga seadmetes.

Kuidas myOpel rakendust alla laadida ja paigaldada?

myOpel rakendus on allalaetav Google Play Store ja Apple AppStore platvormidelt.


Varastatud auto otsing

Kes saab aktiveerida auto käivitustõkke?

Kui auto on varastatud, saab OnStari nõustaja aktiveerida käivitustõkke.


Diagnostika

Autos põleb hoiatustuli. Kas OnStar saab aidata mul kindlaks teha, mida see tähendab ja mida edasi teha?

Jah. Võid igal ajal vajutada teenindusnuppu ning OnStari nõustaja saab teha auto põhisüsteemide põhjaliku diagnostika, isegi sõidu ajal.


Sihtkohtade allalaadimine

Minu autol pole originaalvarustuses Opeli navigatsioonisüsteemi, kas ma saan kasutada OnStari sihtkohtade allalaadimist?

Ei. Sihtkohtade allalaadimise funktsioon eeldab tehases paigaldatud navigatsioonisüsteemi ja vastavaid kaardiandmeid.

Kasutusjuhend

Vajuta teenindusnuppu ja küsi kohta või aadressi, mis sind huvitab. Nõustaja saadab aadressi tehases paigaldatud navigatsioonisüsteemi. Kui nõustaja kõne lõpetab, ilmub aadress navigatsioonisüsteemi. Vali nähaolev aadress ja süsteem koostab marsruudi.


Andmekaitse

Milliseid isikuandmeid OnStar kasutab ja mis eesmärkidel?

OnStar kogub isikuandmeid üksnes selleks, et sind tellitud teenuste kasutamisel identifitseerida ja sinuga suhelda.

Kas ma saan keelata OnStaril enda isikuandmete kasutamise?

OnStar ei edasta andmeid kolmandatele isikutele sinu nõusolekuta.

Kas OnStar jälgib mind ja teab, kus ma olen?

OnStar ei jälgi sind. Saad ise valida, millal OnStar auto asukohta näeb ning privaatsusnuppu vajutades saab asukoha igal ajal peita. Kui otsustad ümber, saab asukoha avalikustada, vajutades uuesti privaatsusnuppu. Privaatsusseadest saab mööda minna vaid hädajuhtudel, kui su elu võib olla ohus.

Mis andmeid OnStar kogub?

Andmeid, mida meiega jagad, kasutab OnStar üksnes OnStari teenuste osutamiseks. Need on kliendiandmed - nimi, aadress, e-post, PIN-kood ja muud turvaandmed ning lähedase isiku kontakt (kui soovid, et hädaolukorra puhul teavitataks mõnd sinu lähedast)
Auto andmed - läbisõit, rehvirõhk, õlivahetuse aeg, kütusetase, diagnostikaandmed
Auto asukoht - et võimaldada sihtkohtaade allalaadimist, varastatud auto otsingut ja hädaabi.

Kas ma saan ise otsustada, mis andmeid kogutakse?  

Jah. Registreerimisel palume esitada mõningad põhiandmeid, milleta ei saa OnStari teenuseid osutada. Ülejäänud andmete, nt lähedase isiku kontakti jagamise üle saad registreerimisel või hiljem ise otsustada.

Kuidas ma tean, mis andmeid OnStar kogub?  

OnStari kasutajaks registreerimisel anname sulle üksikasjaliku ülevaate, mis andmeid kogutakse ja mis eesmärgil.

Kuidas andmeid kasutatakse?

OnStar kasutab kogutud andmeid üksnes tellitud teenuste osutamiseks. Me ei edasta andmeid kolmandatele isikutele ilma sinu nõusolekuta.

Kas andmeid edastatakse teistesse riikidesse?

Kõiki OnStari teenusega seotud andmeid hoitakse meie serverites Saksamaal ega edastata väljapoole Euroopat. Mõningaid üldisi kliendiandmeid, näiteks maksekaartide ja maksete andmeid võidakse töötlemisel kanda läbi USA serverite. Üksikasjalikumat teavet vaata meie privaatsustingimustest.


Pärast prooviperioodi

Kuidas saan prooviperioodi lõppemisel osta ligipääsu teenustele ja andmetele?

Täpsem info jaotisest "Pärast prooviperioodi".