Tagasi
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Edasi

Helista meile

8000044620 (Inglise keeles)

ARC Europe

+372 697 91 91

Saada meile e-kiri

onstar.europe@onstar.com (Inglise keeles)

OPEL ONSTAR FAQ.

ÜLDTEAVE

Üldteave

Mis autodele on OnStar saadaval?
OnStar on saadaval kõigile meie sõiduautodele Adamast kuni Insigniani.

Kuidas OnStariga liituda?
OnStar on kõrgematel varustustasemetel standardvarustuses ja teistel lisavarustuses. Konkreetset saadavust palume vaadata hinnakirjast. Uue Opel ostul selgitab müüja, kuidas OnStariga liituda ja teenuseid Internetis aktiveerida.

Kuidas OnStari aktiveerida ja kasutada?
Kui ostad OnStariga varustatud auto, pead OnStari registreerima ja aktiveerima. Opel saadab sulle e-kirja - aktiveerimise lõpuleviimiseks klõpsa lihtsalt selles olevat linki. Kui ostsid kasutatud OnStariga auto, vajuta lihtsalt teenindusnuppu, räägi OnStari nõustajaga ja lase endale konto luua. Küsimuste korral vajuta teenindusnuppu ja räägi OnStari nõustajaga.

Kuidas ma enda OnStari kontole ligi pääsen?
Pärast konto loomist on sul myOpeli kaudu juurdepääs oma OnStari kontole.

Kas kõik teenused on saadaval kõikides autodes?

Osa teenuseid ei pruugi olla saadaval kõikides autodes, üksikasjalikku teavet vaata jaotisest "mudelierisused“.

Kas olemasolevale autole saab OnStari paigaldada?
OnStar on saadaval üksnes Opeli uusimatele mudelitele. Vanematele autodele OnStari lisada ei saa.

Kas OnStar on saadaval teistele automudelitele?
OnStar on ainulaadne teenus, mis on saadaval vaid Opeli autodele.

Kuidas tellimust lõpetada?
Loodame, et jääd OnStari tellijaks, kuid soovi korral saab teenused igal ajal lõpetada. Mine Internetis oma OnStari kontole ja lõpeta tellimus, või vajuta autos OnStari teenindusnuppu ja räägi nõustajaga, kes saab sind aidata.

Kas OnStar töötab, kui ma sõidan välismaale?
Jah, OnStari teenused on saadaval üle Euroopa. Teenuste saadavust riikide kaupa vaata jaotisest „Hangi OnStar“.

Kas OnStari andmed edastatakse minu kindlustusandjale?
Ei, andmeid kindlustusele ei edastata. Me ei edasta sinu andmeid ühelegi kolmandale isikule, kui sa ise seda ei palu.

Mis keeltes OnStar saadaval on?
OnStar on saadaval 8 keeles: inglise, prantsuse, saksa, hispaania, itaalia, hollandi, poola ja portugali.
Alates 2016. aasta augustist lisandusid järgnevad keeled: bulgaaria, tšehhi, taani, soome, kreeka, ungari, norra, rumeenia, vene, slovakkia, sloveenia, rootsi ja vene. Et kõnedele võimalikult kiiresti vastata, võidakse kõne erandjuhul esmalt ühendada ingliskeelse nõustajaga.

Kuidas valida keelt?
Sinu OnStari konto seatakse registreerimisel valitud keelele. Võid oma konto keelemäärangut muuta igal hetkel lehekülje "Minu profiil" alt.
Võid igal hetkel muuta oma teabe- ja meelelahutussüsteemi keeleseadet, millega koos muutub ka OnStari nõustaja suhtluskeel (kehtib ülalpool loetletud keelte kohta). Kui valid mõne muu keele, suunatakse sind ingliskeelse nõustaja juurde.

Kas OnStari saab tasuta proovida?
Jah, pakume kõigile uutele OnStariga autodele 12-kuulist prooviperioodi OnStari teenustele.

Kas teises riigis OnStari nõustajale helistamise eest tuleb maksta lisatasu?
Kui oled autos, ei tule OnStari süsteemi kaudu nõustajaga suhtlemise eest tasu maksta.

Millal mu 12-kuune prooviperiood algab?
12-kuuline prooviperiood algab esimesel registreerimisel või kui Opeli esindus auto kätte toimetab, olenevalt kumb esimesena kätte jõuab ja on sõltumatu kasutaja aktiveerimisest.

 

Hinnad

Kas OnStari teenused on tasulised?
Kui ostad OnStariga auto, pead esmalt registreerima end OnStari teenuste kasutajaks, et käivitada oma 12-kuuline prooviperiood. Prooviperioodi lõppemisel muutuvad OnStari teenused tasuliseks. Täpsema teabe leiate jaotisest MyOnStar.

Kas OnStari saab tasuta proovida?

Jah, pakume kõigile uutele OnStariga autodele 12-kuulist prooviperioodi.

Millal mu 12-kuune prooviperiood algab?
12-kuuline prooviperiood algab esimesel registreerimisel või kui Opeli esindus auto kätte toimetab, olenevalt kumb esimesena kätte jõuab ja on sõltumatu kasutaja aktiveerimisest.

Kui palju hakkab OnStar maksma pärast esimest 12 kuud?
Aastapikkuse prooviperioodi lõppemisel maksab OnStari teenuste aastatellimus (ei sisalda Wi-Fi andmesideteenuseid) 99,5 eurot.

Kui palju maksab autost OnStari helistamine?
Võid OnStariga ühendust võtta nii tihti kui soovid, kõnede eest lisatasu ei võeta.

Kas muus riigis sõitmisel tuleb OnStari nõustajale helistamise eest maksta lisatasu?
Kui oled autos, ei tule OnStari süsteemi kaudu nõustajaga suhtlemise eest tasu maksta.

 

Pärast prooviperioodi

Kuidas saan prooviperioodi lõppemisel osta ligipääsu teenustele ja andmetele?
Lisateavet leiad sellest jaotisest.

 

Andmekaitse

Milliseid isikuandmeid OnStar kasutab ja mis eesmärkidel?
OnStar kogub isikuandmeid üksnes selleks, et sind tellitud teenuste kasutamisel tuvastada ja sulle meile saata.

Kas ma saan keelata OnStaril enda isikuandmete kasutamise?
OnStar ei edasta andmeid kolmandatele isikutele sinu nõusolekuta.

Kas OnStar jälgib mind ja teab, kus ma olen?
OnStar ei jälgi sind. Saad ise valida, millal OnStar auto asukohta näeb ning privaatsusnuppu vajutades saab asukoha igal ajal peita. Kui otsustad ümber, saab asukoha avalikustada, vajutades uuesti privaatsusnuppu. Privaatsusseadest saab mööda minna vaid hädajuhtudel, kui su elu võib olla ohus.

Mis andmeid OnStar kogub?
Andmeid, mida meiega jagad, kasutab OnStar üksnes OnStari teenuste osutamiseks. Need on kliendiandmed - nimi, aadress, meiliaaadress, turvakood ja muud turvaandmed ning lähedase isiku kontakt (kui soovid, et hädaolukorra puhul teavitataks mõnd sinu lähedast)
Auto andmed - läbisõit, rehvirõhk, õlivahetuse aeg, kütusetase, diagnostikaandmed
Auto asukoht - et võimaldada sihtkohtaade allalaadimist, varastatud auto otsingut ja hädaabi.

Kas ma saan ise otsustada, mis andmeid kogutakse?
Jah, palun. Registreerimisel palume esitada mõningad põhiandmeid, milleta ei saa OnStari teenuseid osutada. Ülejäänud andmete, nt lähedase isiku kontakti jagamise üle saad registreerimisel või hiljem ise otsustada.

Kuidas ma tean, mis andmeid OnStar kogub?
OnStari kasutajaks registreerimisel anname sulle üksikasjaliku ülevaate, mis andmeid kogutakse ja mis eesmärgil.

Kuidas andmeid kasutatakse?
OnStar kasutab kogutud andmeid üksnes tellitud teenuste osutamiseks. Me ei edasta andmeid kunagi kolmandatele isikutele sinu nõusolekuta.

Kas andmeid edastatakse teistesse riikidesse?
Kõiki OnStari teenusega seotud andmeid hoitakse meie serverites Saksamaal ega edastata väljapoole Euroopat. Mõningaid üldisi kliendiandmeid, näiteks maksekaartide ja maksete andmeid võidakse töötlemisel kanda läbi USA serverite. Üksikasjalikumat teavet vaata meie privaatsustingimustest.


OHUTUS

Hädaabi

Mis juhtub, kui vajutan kogemata punast SOS-nuppu?
Vahel ikka juhtub, pole probleemi. Pärast nõustajaga ühenduse loomist kontrollime lihtsalt üle, kas saame veel kuidagi kasulikud olla.

Mis juhtub, kui satun õnnetusse kehva ühendusega või ilma igasuguse mobiililevita piirkonnas?
OnStari suurem katuseantenn tagab nõrga leviga piirkonnas mobiiltelefonist tugevama signaali. Siiski, kui mobiililevi puudub täielikult, ei pruugi OnStari teenused olla kättesaadavad.

Millistes hädaolukordades saab OnStar mind aidata?
Pakume OnStari klientidele ligipääsu esmaklassilisele Opeli autoabiteenusele. Saame assistentidele edastada sõiduki andmed ja teatud juhtudel ka asukoha. Hetkel ei saa me seda teenust pakkuda teiste autoabifirmadega.

Kuidas toimib Opeli autoabiteenus?
OnStar võimaldab kasutada autoabiteenust.
Kui su autol on kehtiv ja probleemi iseloomule vastav Opeli autoabi poliis, saadetakse sinu asukohta professionaalne rikkeabimeeskond. Kui asud väljaspool Opeli autoabi teeninduspiirkonda, võib lisanduda tasu teenuse pakkujale.

Millistes hädaolukordades saab OnStar mind aidata?
OnStar saab aidata kõikvõimalike autos ja autoga tekkivate probleemide puhul. Kui satud avariisse, mõnd autosolijat tabab terviserike või näed teel õnnetust ja tahad sellest päästeametile teatada, siis lihtsalt vajuta SOS-nuppu ja me saame aidata.

Kas OnStar töötab vaid hädaolukordades?
Ei, OnStaril on palju funktsioone ka väljaspool hädaabi. OnStariga saad ühendust võtta autos oleva sinise teenindusnupu või myOpel nutitelefonirakenduse abil. Otsid selle uue restorani aadressi, tahad teada autos süttinud hoiatustule tähendust või unustasid auto lukku panna - me oleme valmis aitama ööpäevaringselt, 365 päeva aastas.

Kas OnStar töötab alati?
OnStari teenused kasutavad traadita sidevõrke ja satelliitpositsioneerimist. OnStari suurem katuseantenn tagab mobiiltelefonist tugavama signaali, et OnStaril oleks sinu ja su autoga ühendus ka nõrga mobiilileviga piirkondades. Erandjuhtudel võib ette tulla kaugeid äärealasid, kus OnStari teenustel signaal puudub ja neid pole võimalik kasutada.

 

Varastatud auto otsing

Kes saab aktiveerida auto käivitustõkke?
Kui auto on varastatud, saab OnStari nõustaja aktiveerida käivitustõkke.

ÜHENDUVUS

Nutitelefonirakendus

Millistes seadmetes myOpel mobiilirakendus töötab?
Rakendus myOpel töötab Androidi ja iOS-iga seadmetes.

Kuidas myOpel rakendust alla laadida ja paigaldada?
myOpel rakendus on allalaetav Google Play Store ja Apple AppStore platvormidelt.

ISIKLIK ASSISTENT

Hotelli broneerimine

Millised on eeltingimused selle teenuse kasutamiseks?
Kasutaja peab olema vähemalt 18 aastat vana ja omama krediitkaarti.

Kas nõustaja saab broneerida ükskõik millist majutust?
Nõustaja saab broneerida kõiki majutusi, mis on lisatud lehekülje booking.com andmebaasi. Saab broneerida ka muid majutusi, kuid nõustajal pole võimalik nõudmisel sihtkohta navigatsioonisüsteemi laadida.

Kas nõustaja saab kasutada minu OnStar kontole salvestatud krediitkaardi andmeid?
Ei, krediitkaardi andmed tuleb esitada enne majutuse broneerimist.

Kas nõustaja saab minu broneeringu ka tühistada?
Jah, nõustaja saab broneeringu tühistada. Samuti teavitab nõustaja sind võimalikest tühistamisega kaasnevatest tasudest.

Kuidas ma saan kätte kinnituse majutuse broneerimise või tühistamise kohta?
Nõustaja saadab sulle booking.com leheküljelt kinnitusmeili. Tühistamise korral saadetakse sulle meil ka OnStarist. Soovi korral saab nõustaja saata majutusasutuse aadressi sõiduki sisseehitatud navigatsioonisüsteemi.

 

Parkimiskoha leidmine

Milliseid parkimisvõimalusi teenus pakub?
Teenus pakub parkimiskohti parkimismajades ja tänaval, kui need on saadaval. Üldiselt annab teenus teavet parkimiskohtade kohta, mis on saadaval Parkopedia andmebaasis.

Kas nõustaja saab mulle parkimiskohta broneerida?
Ei, nõustaja saab ainult parkimiskohti otsida ja anda teavet hindade, lahtiolekuaegade ja vabade kohtade olemasolu kohta. Soovi korral saab nõustaja saata parkimiskoha aadressi sõiduki sisseehitatud navigatsioonisüsteemi.

Kuidas erineb uus parkimiskohtade teenus juba olemasolevast teenusest, mis toimib huviväärsuse otsingu kaudu?
Sinu nõustaja kasutab uut parkimiskohtade teenust Parkopedia. See andmebaas sisaldab täiendavat teavet, nagu hinnad, lahtiolekuajad, erivõimalused või vabade kohtade olemasolu, kui see on saadaval.

Diagnostika

Autos põleb hoiatustuli. Kas OnStar saab aidata mul kindlaks teha, mida see tähendab ja mida edasi teha?
Jah. Võid igal ajal vajutada teenindusnuppu ning OnStari nõustaja saab teha auto põhisüsteemide põhjaliku diagnostika, isegi sõidu ajal.

 

Sihtkohtade allalaadimine

Minu autol pole originaalvarustuses Opeli navigatsioonisüsteemi, kas ma saan kasutada OnStari sihtkohtade allalaadimist?
Ei. Sihtkohtade allalaadimise funktsioon eeldab tehases paigaldatud navigatsioonisüsteemi ja vastavaid kaardiandmeid.

Kuidas see töötab?
Vajuta teenindusnuppu ja küsi aadressi või huviväärsuse kohta. Nõustaja saadab aadressi tehases paigaldatud navigatsioonisüsteemi. Kui nõustaja kõne lõpetab, ilmub aadress navigatsioonisüsteemi. Vali nähaolev aadress ja süsteem koostab marsruudi.