Tagasi
  • #thankyouOnStar 
    Kliendid räägivad oma lugusid

    Kes veel suudavad OnStari hüvesid kõige paremini kirjeldada? Muidugi meie kliendid!

     

    Seetõttu palume klientidel jagada oma isiklikke kogemusi Opel Onstariga.

Edasi
Tagasi
  1. #thankyouOnStar
  2. EULALIA AVARIITEAVITUSE KOGEMUS
  3. CHARLOTTE'I AVARIITEAVITUSE KOGEMUS
Edasi
Close

Laupkokkupõrge! Mis saab edasi? #thankyouOnStar

9. oktoober 2015: Charlotte Tyson on teel sõbranna poole, kui ta satub laupkokkupõrkesse teise autoga. Teda haarab paanikahoog. Kuid temaga on kaasas kaitseingel, tänu kellele saab ta täna rääkida loo, mida ta kunagi ei unusta.

 

Avarii korral, kui sõiduki turvapadjad on avanenud, saadavad sensorid häire OnStar nõunikule, kes vajadusel võtab ühendust päästeteenistusega. Automaatne avariiteavitus on üks paljudest innovatiivsetest Opel Onstar teenustest.

Close

See klient on pisarateni liigutatud! #thankyouOnStar

3. märts 2016: Eulalia Serrano sõidab oma Opel Zafiraga läbi Madridi. Ristmikule jõudes paistab tee olevat tühi – kuid äkitselt toimub kokkupõrge. Šokk! Sealsamas kostub rahustav hääl eikusagilt.

 

Kokkupõrke korral annavad Opeli andurid OnStari teeninduskeskusele kohe juhtunust teada. OnStari nõustaja võtab sinuga viivitamatult ühendust läbi valjuhääldiga vabakäesüsteemi, et hinnata sinu olukorda. Vajadusel tuvastatakse sinu asukoht ja võetakse ühendust päästeteenistusega. Automaatne avariiteavitus on vaid üks lugematutest Opel OnStari uuenduslikest funktsioonidest.